Saturday, February 25, 2012

Sweet 18..






Dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang ,setinggi-tinggi kesyukuran dipanjatkan kerana Alhamdulillah dengan izinNYA jue masih berdiri pada hari ini sebagai gadis berusia 18 tahun..




Tuk arini jue juz nak ucapkan terima kasih tuk semua yg mengingati hari lahir jue pada hari ini..tersa seperti sangat dihargai pada hari ini..J..dalam diam terasa diri sudah tua.. J
Terutamanya buat mak yg tersayang menjadi orang pertama wish tuk diri ini..tepat jam 12 mlam 25 feb’2012..bertapa bermaknanya ucapan itu pada diri ini hanya Tuhan sahaja yg tahu..sekali lagi terima kasih mak..alwayz luv u..


Tidak dilupakan sahabat tersyg cik Amirah Anis yg muda sebulan dari jue sebab sudi wat entry khas tuk jue..terima kasih tidak terhingga..semoga persahabatan kta berkekalan..kalo x salah jue are2 org ke 5 wish..ok kalo sapa2 berminat nak tgk entry 2 click sini...sahabatku sayang..leh la gi melawat..berair gak la mata jue sebab terharu bca entry dya..J

Yg terlebih awal wish pun diucapkan terima kasih gak seperti adikku syg yg berada di Saina..katanya kol 12 malam ti x leh wish almaklum da x leh gna fon  jadi alasan anda diterima.. J..termasuk cik adik junior sorg nie Atika Syawallina pun wish terlebih awal kta nya expert tpi x tau la..tetiba arini dya wish epi belated lak..lawak tol adik sorg nie..papun thankz ya dik..
Dan buat rakan2 yang lain yg wish melalui fon dan juga fb..terima kasih juga ya..jue x leh nak mention sorg2 coz rmai sangat. J..dan jika dikira kesemuanya menghampiri 90 org..jdi kepada semua terima kasih sangat2 kerana prihatin tentang hari yg bermakna buat jue..

Harapan jue tuk hari ulang tahun kelahiran pada kali ini tuk berjaya dalam kehidupan iaitu dalam masa terdekat berjaya mendapat keputusan yg cemerlang dalam spm,berjaya menunaikan umrah dan berjaya melanjutkan pelajaran dalam bidang yg diminati..harapan lain adalah dikurniakan Tuhan ketenangan jiwa dan kebahagiaan,dipermurahkan rezeki,diberikan kekuatan kesabaran dan dipertambahkan keimanan serta di beri kebaikkan dalam kehidupan..denagn izinNya,insyaAllah…Amin..
Untuk blog insyaAllah jue akan mencuba mengubah cara penulisan sesuai dengan usia yang bertambah.. J..almaklum sebelum nie agak keanak-anakkan.. J..

Dari hati yang kecil: “kasih dibelai kesetian,pertautan hati dicapai dengan sama2 berjuang,hatiku dan hatimu,ISLAMlah yang mengingatnya,jiwaku dan jiwamu ALLAHlah yang mempertautkannya,dan ketika itu tiada lagi yg terbuku segalanya terlerai demi ukhuwah,segala-galanya terungkai kerana mujahadah lalu diantara kita tiada antaranya lagi”..
Setakat ini saja tuk ari ini..wallahua’lam..
Wasalam..


No comments:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...