Wednesday, May 9, 2012

Jalan Seterusnya





Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.
Alhamdulillah setelah sekian lama menyepi dan tidak berkongsi idea mahupun kisah perjalanan hidup,harini tetiba rasa nak berkongsi sedikit pengalaman jue..sekarang nie ramai yang sedang dalam fasa memilih pilihan untuk melanjutkan pelajaran ad yg tengah fikir nak pegi matrik ka or nak wat asasi dan macam2 lagi..tak ketinggalan jue. Alhamdulillah ditawarkan juga ke matrik dan juga asasi undang2 di uitm tapi masih juga berfikir untuk memilih yang mana dan jue percaya apa yang Allah rancangkan untuk kita sememangnya terbaik untuk dri kita..

semakan keputusan upu.. J


Allah itu adalah sebaik-baik perancang.oleh itu kepada semua sahabat yang x dapat apa yang anda inginkan juz bersyukur dengan ap yang ad dan buat keputusan dengan ap yg telah kita perolehi sekarang dan terdekat untuk kita capai..

Teringat pula sebelum dapat result punyala pening nak pilih u dan program yang ditawarkan..pastu pegi program JOM MASUK U ngan dua cik kak ,siapa lagi kalo bukan  sahabat baik saya cik Fiza ngan cik Tin z..tapi cik Thahirah x da la pulak time nie almaklum wirawati la katakan..kenangan itu akan terus jadi kenagan terindah..pas pegi 2 ,punya la banyak pamphlet dapat dan semua mestila pasal u kan..
pas balik 2 ad la tgk dua tiga.. J..tapi yang paling bes dapat byk keychain dan byk lgi souvenir.. ya sememangnya kalo x 
tangkap gambar mesti x lengkap nya hari kan.. J..jadi inilah gambar time JOM MASUK U.. J





Dari hati yang kecil buat semu sahabat: “kita selalu mempertikaikan ap yang telah Allah tetapkan buat kita tanpa menyedari itulah perancangan Tuhan yang terbaik utk kita. oleh itu berhentilah mempertikaikan ketetapan itu dan lihatlah dengan mata hati hikmah di sebalik semua itu”.

No comments:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...